DAG 24

Som jag berättade igår så var tröttheten påtaglig och jag hade ingen lunch med mig till jobbet. Men lyckan log mot mig när Findus genom Metro delade ut gratis mat att testa, så hej lunch!

Helt ok - kanske inget jag köper själv men det gick absolut att äta!

Träningen över lunchen - ja jag äter efteråt - skulle egentligen varit något nytt och spännande Bunns and Guns men detta missade jag helt så jag fick ta ett gammalt pass. Ben och rygg fick det bli i alla fall. Nu har jag däremot förberett ett nytt pass att köra imorgon - spännande.
Här kommer redskapen jag använde under passet idag:



Middag blev ett eget påhitt, lite köttfärs variant. Mums 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0