DAG 19 - EGNA TAG

Alltså jag skrev precis ett långt och härligt inlägg - la in bilden och allt försvann.... Aaah

Så mitt glada och skämtsamma inlägg blir nu bittert och kort...

Träningen skulle bestått av yoga men istället sprang jag loss på bandet i 30 min och kom ca 5.3km (enligt displayen). Så man var gött röd i ansiktet på kontoret efter lunchen. En timma senare så var man väl normal igen.

Middagen tog jag idag tag i. Det skulle vara någon asiatisk kyckling variant så jag gjorde lite eget.
Kokade äggnudlar och stekte strimlad kyckling i härliga kryddor. När kycklingen var så gott som klar så la jag i strimlad vitkål och salladslök - Sås? Ja såklart, jag la på kokosmjölk. Mums!

Bild - å ja äntligen!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0