DAG 57

Ny vecka med ny start? Är nu inne på min fjärde sista vecka, känns konstigt. 
Träningen idag gick tillbaka till den första träningsmånaden. Jag minns detta pass bra men hade för mig att det var ganska lätt, idag blev det bekräftat att det var lika jobbigt som första gången. Passet bestod av mage och överkropp. Det är galet hur många varianter av plankan och armhävningar man kan göra. Nu när jag kan magpasset så går detta kanske fort men jäklar vad det känns!

Eftersom stormen ska slå till i dag så kom jag hem lite tidigare. Middagen blev samma som igår! Tror nog jag ska börja utgå från matschemat med start måndag... Då är det tre veckor kvar. Känns som en bra ide! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0