DAG 50 - MÅNDAG

Måndag och insikten kring att veckan redan är fullbokad dag som kväll är påtaglig! Min underbara och fina syster åkte idag till Dallas för att spendera ett år där, känns märkligt men shit va kul.

Lunchträningen blev av med fullt fokus på mage och i och med det lite kondition - märkligt men bra. Passet flöt på bra och jag älskar att jag själv nu lägger fokus på magen som jag missade i fem veckor.

Middagen blev mat som skulle räcka hela veckan. Spagetti med en mix av det lilla som fanns hemma: kyckling, mango, rädisor och cream fraisch. Allt dessa med en fin mix av curry och annat gott. Ja, gott blev det!
  
Mat som jag tydligen missade att ta bild på? Jaja, den ska ätas ett par lunchen fram över så varför inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0