DAG 42

Idag är det söndag och egentligen står Vila på schemat. Men då jag valde att slappa igår så körde jag mitt pass idag. Det är alltid svettigt på dessa pass och än har jag nog inte kört något pass 100% igenom. Undanflykterna vid hemmaträning är alltid att - Nej den övningen tar för mycket plats så den får jag hoppas över. Undanflykten på gymmet är att - Hmm den övningen förstår jag inte hur man ska göra. 
Jag har absolut kommit upp till 90% i många av passen men inser efter att ha tagit nya bilder idag att jag bör pressa mig till 95% resterande tid. Dag 45 närmar sig och det betyder halvtid. Om jag om två veckor inte känner att 95% lönat sig så får jag seriöst kolla över matvanorna. Jag har ju inget spikat mål men känslan jag eftersträvar komma komma till slut. Jag börjar kanske ifråga sätta mig själv lite och tar därför saker och ting en extra runda i huvudet. 
Vad jag skyller på? Mig och inget annat, det är precis det enda man kan skylla på. Sig själv. Nu låter det som att jag är missnöjd med mitt resultat so far - ICKE. Jag är enbart målmedveten och vet vilken känsla jag vill ska finnas i min kropp om 48 dagar. 
 
So... Lets do this, ny vecka - Nya starka tag!
Middagen idag blir såklart samma som igår då det blev massvis med go mat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0