DAG 39 - YOGA

Idag var det inte heller tid för lunchträning så jag valde att efter alla dessa veckor faktiskt testa på Yogan hemma. Det gick sådär, ca 15-20 min stod jag ut med att ha benen i luften och armarna ner, sedan fick det vara nog.
Nu när vi ändå är inne på mitt lite fuskiga träningsschema så känner jag att det är dags att "Come Clean". 
 
FUSK:
Ja så här ligger det till. 2013 startade sockerfritt och sugen försvann helt. Sedan efter påsk så togs mumsiga saker tillbaka till hemmet och efter det så har även sugen gjort återkomst. När jag startade denna träning så var jag väl medveten om att träningen skulle vara det som skulle vara i fokus, inte maten. Maten funkar bra även om jag inte går efter recepten knappt alls längre. Däremot så har det fuskats - IBLAND.
 
Här om helgen skulle jag enbart vara hemma, så jag köpte med mig lite smaskigt hem. Naturgodis - MUMS! Som jag vräkte i mig detta godis, nästan så man skäms men attans vad gott det var. Det måste få vara okej (för en själv) att ha något typ av fusk som man får njuta av ibland, annars står man inte ut i 90 dagar, i alla fall inte jag. Så ja, jag får lov att erkänna att den lilla skålen (som inte var så liten) åts upp innan helgen var slut. Men gott var det.
 
 
Om det ändå varit mitt ända fusk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0