DAG 34

Cardio hette dagens pass och jäklar vad det svettades! Hemma passen brukar inte bli lika svettiga som på gymmet eftersom jag inte vill väsnas för mycket inför grannarna. Men idag tog jag i. 
Kanske eftersom jag shoppat ny dator idag! Så nöjd och imorgon ska inlägget skrivas på den!! Kärlek till min nya Mac book Pro.
Med min shoppingupplevelse kan man säga såhär:
Elgiganten - jag kommer in och hittar inte direkt till Mac avdelningen så jag frågar en kille. Kan är galet trevlig och visar mig till platsen. Sedan tar det två sekunder och han är borta. Där står jag med hundra frågor! Bestämmer mig på fem sekunder att mina pengar passar bättre i en annan butik.

Media Markt - här hittar jag direkt datorerna från Mac och hinner knappt mer än fram fören jag har en säljare hos mig som frågar: är du ute efter något speciellt? 
Grymt bra säljare som såg en köpsugen brud som ville spränga plånboken. Bara för att han var så duktig och rak så betalde jag hellre 500kr mer för datorn här än i den tidigare butiken. Jag köpte även en Apple-tv och Hdmi-sladd. Där ser ni Elgiganten - pengar fanns att spendera!
Ja, jag berömde även expediten för hans professionella beteende - för det kära läsare, DET ska man banne mig göra!!

Tillbaka till det bloggen handla om, träning och mat. Jag har för den första lördagen på länge bestämt mig för hemma-kväll. Så därför gjorde jag going mat.

Kött, bakpotatis och hemmagjort smör.
MUMS!

Nu spanar jag sköna dansmoves från Mr Justin Timberlake på min nya Apple-tv. Det ni, det kallar jag go lördag! 

(Vill dock träffa Anna T snart!)

Kommentarer
Postat av: Anna

OCH JAG VILL TRÄFFA DIG! En bio snart kanske? Det var ett tag sedan nu :)
Svar: Okej, du får vänta och se helt enkelt :)

2013-10-06 @ 13:54:57
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0