DAG 70 - 20 dagar kvar!

Ska man bli pigg efter resan i Venedig eller vad är det frågan om?
 
Idag var det egentligen vilodag men eftersom jag missade torsdagens träning så körde jag på idag igen. Gjorde ett pass som jag tydligen ska göra imorgon men det kändes gött att få en liten ny genomgång kring alla övningar så jag kan göra dem lite extra bra imorgon med. Jag var trött idag så jag erkänner... Passet var långt ifrån 100% kanske 50-60 om jag ska hårddra det hela. Men nu tänkte jag öven försöka köra lite nyttigare mat. Började med enbart hamburgare (stekta i min nya panna - utan fett - från Home and Cook och Lagostina) till detta serverades den hemmagjorda Coleslaw. Mumma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0