DAG 69 - LÖRDAG

Slappar dag som bara den - galet skönt. Jag fick en tvätt gjord i alla fall men annars sparar jag städ och resterande tvätt till den kommande veckan.
Träningspass efter schema så det blev svettigt med Legs and Back för hela slanten!
 
Kvällen spenderades hos finaste Anna med galet bra film, chips och chokladfondue. Bilden är från ett tidigare tillfälle som jag fotade enbart för företagsbloggen för firandet av dagens fars dag. Kvällen med Anna var så galet fin och jag kom helt i helt ok tid för att spana ett avsnitt av 24 och sedan raka vägen till sängen... Är helt slut! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt mysigt var det! :)

2013-11-19 @ 09:35:43
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0