DAGEN FÖRE DAGEN

Tänk imorgon såhär dags - Då har jag sprungit 21km och spanar in slutet på Schlagerfestivalen. Tänk att man kan längta så.
Skämt och sidor, jag ser fram emot Göteborgsvarvet imorgon, det ska bli kul och utmanande. Lite nervös för vädret dock, ska bli riktigt varmt. Många som kommer kollapsa under dagen om det blir som det brukar. Håller alla tummar för att alla klarar sig bra och att ingen tar ut sig i onödan.
 
Mitt mål är under två timmar - Blir det 2 timmar exakt, NÖJD!

Men vi får se, väder och vind spelar såklart in. Men jag har en nyinköpt keps, fått låna en bra mobilhållare... Nummerlappen är hämtat så nu kör vi.
 
Sova!
Frukost klockan 9.30
12.00 dags för enegridrycken jag köpte på mässan när jag hämta min nummerlapp, samt en bar.
13.43 på plats i slottskogen.
14.43 - Start
16.43 - Pustar lycklig ut i målet!
 
Vi ses
Bilderna tagna Före och Efter varvet 2012...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0