ALL NEW LIFE

Imorgon börjar jag det nya och spännande - Trännings och dietfyllda liv. 
Jag har fått hjälp av en PT att lägga upp kosten samt ett tänk kring träning under sex veckor, Camilla Wahlkvist är PTn som hjälpt mig med ett fettförbränningsprogram. Jag hade velat ha lite mer direkt upplägg kring gymmet då jag har svårt för att lägga upp ett program med övningar själv - men där får jag låna lite tips från mina kollegor istället. Det är även nu 10 veckor kvar tills jag ska springa runt Göteborg igen. Så jag har letat fram ett 10 veckorsprogram för att ta mig unde 2 timmar. Detta träningsprogram fann min kollega och jag på jogg.se. Dessa två program tillsammans med matupplägg ska jag gå in för stenhårt från och med imorgon.
 
Jag har skrivit upp maten som behövs för vecka ett och strax ska mamma och jag åka och handla allt detta. Vi ska även inhandla min bänk som jag törstat efter ett tag nu.
 
Mitt schema för denna vecka:
Måndag -
Axlar och Mage på gym
Springrunda på 6km (inser dock direkt att jag nog får skippa gymmet eftersom jag ska fixa mitt hår under lunchen imorgon, men va tusan)
 
Tisdag - 
Massage på jobbet, då får man inte träna.
 
Onsdag - 
Gym: Rygg och Mage
Hemma: Intervaller
 
Torsdag - 
Gym: Intervallträning + stretch
 
Fredag - 
Gym: Armar och Mage
 
Lördag - 
Spring 10km
 
Söndag - 
VILA och förbereda inför nästa vecka.
 
 
Ska väl se om jag orkar dela med mig av min resa med maten också under veckan... Stay with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0