ENDLESS FUN

Allt rullar på och jag kör mycket jobb, träning och vänner för tillfället! - behöver gärna lite av varje har jag märkt för att allt ska stå rätt till. Får köra på lite mer med familjen nu också så blir allt topp. Bror fyller 27 nästa vecka och ger mig inga ledtrådar till present. Köpa något kommer jag ju ändå göra så varför inte något personen gärna vill ha? Snälla kom med något;)

Idag var det lunch på stan med härliga Ylva som Äntligen kommit hem från ett halvårs pluggande i Australien. Så fin tjej, har saknat henne och att träffas var så fint.

Igår körde vi AW på El Corazon på avenyn, inte att rekommendera alls faktiskt. Riktigt dåligt rödvin, dyr buffé som såg för taskig ut och bubblet kosta 100kr.. Maten jag köpte?! Smaklös pasta som jag nog gjort bättre själv, får testa i veckan!

Nu ska jag mysa lite i soffan med en rykande svart kaffe!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin du är! <3

2013-01-29 @ 09:42:06
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0