ALL NIGHT

Ett av mina problem är att jag Alltid tänker så mycket - Låter säkert lite mysko men här kommer min förklaring.
 
Jag tänker alltid, som "alla" också gör, på kvällarna varvar jag ofta ner i soffan framför tvn. När jag börjar känna att sömnen kommer nära så gör jag mig iordning och placerar mig i sängen. Ofta så försvinner den första sömnen direkt ur mitt medvetande så jag lägger mig och läser. När jag återigen känner att tröttheten börjar ta över så läser jag klart sidan/kapitlet och lägger mig för att sova. Det är HÄR som tankarna börjar spinna på ordentligt... Jag ligger och planerar födelsedagar, resor, jobbstruktur, hur jag ska lägga upp jobb-bloggen nästa vecka, vem jag inte ringt på länge, vad för kläder som ska bäras under morgondagen... ALLT tänker jag på... Jag kan inte sluta heller, börjar jag försöka tvinga in tankarna på sömn så blir jag klarvaken. Förstår inte varför alla dessa tankar ska komma när jag äntligen ska sova och slappna av. Kan dem inte komma när jag bara ligger och slappar i soffan och inte har något bättre för mig?
Idag är ett praktexempel... Började fundera på bloggen för nästa veckas jobb... Ja då går det inte att sluta så till sist hämtar jag datorn och börjar skriva. Det går så långt att till och med min blogg fick sig ett inlägg om detta problem. 
 
Alltså jag blir så trött - Eller Nej, det blir jag ju inte. Det kanske är det som är problemet?
 
Ingen bild får ni heller... Sorry!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland är det likadant för mig, vi tänker för mycket helt enkelt ;)

Svar: Tack fina du! <3

2013-02-13 @ 07:24:52
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0