DAG 90 - FINAL

Jag gjorde det!! 90dagar har nu gått och  jag har gjort alla mina pass - även om det blev på övertid mot schemat! 
Jag har varit väldigt nöjd med hela upplägget på träning och även nöjd med mitt resultat. Tänker att Oj vad detta måste förändra ens kropp om man istället för som jag, gör på sitt eget vis, verkligen går efter matschema och gör alla pass 100% - jäklar ja! Spännande att se att det faktiskt kan ge något när man ger sig bara den på det.

Imorgon tar jag nog bilder igen, precis som jag gjort varje söndag, mest för att! Kommer (som jag skrev här om dagen) antagligen fortsätta med passen en period till. Kommer nog mixa in lite löpning och annat men tycker om upplägget på träningen så det får bli att fortsätta.

Nu tackar jag för denna träningsperiod och ser fram emot vad framtiden har att erbjuda - hälsosam mat? 
Vem vet? 

Tack för att ni följt mina 90dagar, även om jag mest kort förklarat vad jag gjort så hoppas jag ni tyckt det varit lite kul att följa ändå. Vad bloggen hädanefter ska handla om återstår såklart att se!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0