ATT BARA VARA

Hejsan,
 
Denna blogg hamnar i skymundan sen jag fick smått här hemma. Bebisarna växer så det knakar och ni kan fortfarande följa deras spännande utveckling på DENNA sida. Samt följa ännu fler bebisar på DENNA sida!
 
Min vecka har rullat på i snabb takt. Har hunnit med mycket jobb, lite springrundor, målat lister till klädkammaren (som nu får bli klar snart för det är såå skitet här hemma) samt ett seminarium för sociala medier och en mycket fin fredags kväll med bästa Anna.
En bild som inte har med något alls i texten att göra. Men drömmer mig just bort till vackra Miami där jag var för ett år sedan. 
 
Vad tycker ni förresten om mina bebisars namn:
Mirrali’s GRACE 
Mirrali’s BABY 
Mirrali’s SANIBEL 
Mirrali’s MILE 
 
Namnen kommer från världens stränder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0