STRANGE

Kommer hem igår kväll - allt är sig likt.

Kör storstädning idag och beger mig för att slänga mina soppor. Kommer upp till min lägenhet och drar i handtaget... Tittar samtidigt ner och inser att jag precis öppnat fel dörr. PINSAMT! Vad ska grannen säga?
Eller vänta nu. Detta är min lägenhet. Min katt Miranda sitter ju i dörröppningen och väntar på mig. Jag tittar för säkerhet skull på brevlådan - Ekman L. Det är ju jag. Men va fan (på ren svenska) har hänt med min dörrmatta???
Min dörrmatta är en blå lite tunn sak som flyger iväg ibland (läs. Grannen sparkar nog till den när han/hon går förbi.) nu ligger denna - se nedan bild på platsen istället... Va fan?! Vem byter ut någons matta??
Jag vill ha den fula sak jag köpt!

Minns att jag såg en dörrmatta i soprummet. Måste gå ner och kolla!

To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0