MIN VÄG TILL VARVET 1

Egentligen så har jag inga speciella mål eller förväntningar på Göteborgsvarvet som går av stapeln den 12 maj i år. När jag var yngre sprang jag detta lopp (samt måånga fler) varje år och har alltid haft som mål att springa det långa. I år är det då äntligen dags att få detta mål uppfyllt. Den 12 maj springer jag runt vår vackra stad.

För att orka runt kör jag träning så ofta jag kan. Det blir minimum (med undantag) Bodypump varje måndag och Zumba varje torsdag, detta för styrka och smidighet. Att bege mig ut på några springrundor som plus här är såklart ett måste. I torsdags så fick jag ingen plats på Zumban utan begav mig ut i spåret istället, idag gör jag det igen!

Känns så galet bra efter träningen så det är något jag verkligen sätter stort fokus på… Det är trots allt detta som hjälper mig runt varvet… Min väg Till Göteborgsvarvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0