MELODIFESTIVALEN 2012 - FINAL

1.      David Lindgren – Shout it Out
2.      Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern – Jag reser mig igen
3.      Dead By April – Mystery
4.      Lisa Miskovsky – Why Start a Fire?
5.      Top Cats – Baby Doll
6.      Loreen – Euphoria
7.      Ulrik Munther – Soldiers
8.      Björn Ranelid feat. Sara Li – Mirakel
9.      Molly Sandén – Why Am I Crying?
10. Danny – Amazing

Så här ser start fältet ut för Finalen i Melodifestivalen 2012 – Jag har hört 4 av låtarna…
Däremot så blev vi på jobbet lite sugna på en tävling och bestämde oss för att köra på en poängtävling.
Prickar man vinnare får man 10 poäng, prickar man tvåan får man 9 poäng osv osv. Eftersom jag som sagt inte hört låtarna körde jag på vild gissning… Min vinnare blev Loreen, kanske för att det är denna låt jag hört mest samt att hon är så seger tippad. Dock blir jag inte det minsta förvånad om hon inte vinner, jag tror lätt att folk missar att rösta när någon är så högt tippad! Men det återstår att se…

Så här verkar jag ha röstat i alla fall:
1. Loreen – Euphoria
2. Danny – Amazing
3. Dead By April - Mystery
4. Lisa Miskovsky – Why Start a Fire?
5. Molly Sandén – Why Am I Crying?
6. Ulrik Munther - Soldiers
7. Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel
8. David Lindgren – Shout it Out
9. Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern – Jag reser mig igen
10. Top Cats – Baby Doll

Jag kanske borde lyssna igenom låtarna en gång och sätta upp en ny lista?!
Vi får se… Såhär ligger mitt tips på i alla fall!

Vem tror ni vinner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0