LOREEN

Så vann rätt låt, både efter mitt tips och eftersom låten var bäst. Jag får dock erkänna att jag fortfarande inte hört alla låtar, vi hade bara på tvn men inget ljud!
Tycker lite synd om Danny, men hey... Alla är ju där för att vinna och bara en kan hamna som nummer ett. Jag hoppas på Loreen i Schlagerfestivalen i vår!!
För min del var gårdaskvällen mycket fin, fick umgås med fina Anna... Mycket popkorn - I Like och lite bubblor... Vi begav oss ut på stan ett litet tag men då en lång dag väntade idag så var det ganska snabbt hem igen.

Idag gick det stora flyttlasset för min vän så det var mycket spring i trappor! Älskar att se ett hem byggas upp, önskar jag kunde vart med lite längre. Dock väntade ett pass med Charlotte så de få timmarna fick räcka.
Nu är jag rätt slut, det har varit långa och intensiva dagar så nu ska här slappas i soffan!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0