FINAL COUNTDOWN

Det riktigt pirrar i kroppen när jag tänker på hur nära det är - 8 dagar, sedan bär det av. Jag märker tydligt på mig själv så fort en resa visar sig komma nära. Jag börjar dricka mycket grönt te - som hjälper huden mot solen och gär den mindre röd, jag peelar kropp och ansikte för att göra huden så fräsch som möjligt etc etc... Allt detta på grund av den energi som resor ger mig.
Idag var det Nyrelease på Bodypumpen, gött såhär nära resan, men galet tufft. Jag har bokat in en hel del pass denna sista vecka innan avfärd men då familjen hemma väntar kattungar så kan vilken dag som helst bokas av. Om jag väljer bebisar före träning?? O JA! Jag väljer dem framför mycket, det är därför alla mina planer denna vecka ligger på is tills jag vet. Jag hoppas att dem små kommer ut på onsdag, för det hade passat min planering allra bäst. Men man får sällan som man vill med dem små liven så dem kommer när dem kommer... När dem väl gör det så vill jag vara där!
Veckan får gärna gå i sådär lagom takt så jag hinner med allt!
Imorgon - shopping Date med Niina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0