DAGEN

Igår var det som sagt AW - Vilket idag har lett till seghet. Man är inte lika pigg dagen efter ett par glas vin och sent isängstigande som man är en vanlig, lugn hemma kväll. Värt det? Helt klart! För trots segheten har jag kört tvätt och disk och läst en massa ur The Hungers Game!
Jag ska strax fortsätta läsa i denna bok samt lägga upp en veckoplanering... Denna planering känns viktigt då jag under nästkommande vecka åker till Miami, ÄNTLIGEN! Det är mycket som ska hinnas med och som ska fixas, det gäller därför att veta när något ska göras så det blir gjort.

Nu beger jag mig in i bokens värld igen! Det håller just på att bli mycket spännande!
KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0