6 DAGAR

Jag minns inte om jag klagade loss i söndags efter min katastrofala spring tur - Den var sämst. Idag gick det desto bättre, fick bli 7 km och kroppen funka utan problem. Dock vet jag inte riktigt vad som hände med "maten" idag, tror jag var inställd på att åka hem till familjen och äta och se små bebisar komma ut och in i familjen! Men så blev det inte utan det blev spring runda och sedan skulle man laga mat... Nudlar, det är knappt mat men så snabbt så det fick det bli.
Hoppas på bebisar imorgon istället.
Finaste Anna fixade biljetter till på söndag, äntligen ska jag få se filmen... Har ju väntat sedan boken tog slut i söndags... Ja, ni gissa rätt - Hunger Spelen!!
Den har fått galet bra beröm så jag hoppas den lever upp till mina förväntningar.
Ska försöka få planerat lite mer inför resan också ja:)
KRAM
Min kära balkong som fått sig ett rejält upplyft - men som man dock inte får upp dörren till... Just det, ska mejla bygg-gubbarna ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0