STOCKHOLM

Vad som hänt med bloggandet? – blogg.se appen fungerar inte alls, har laddat ner den säkert 15 gånger men det går inte att logga in! Detta har lett till att mitt bloggande tappats av eftersom jag inte haft tid att sitta vid datorn och ta tag i det hela.

 

I helgen begav jag mig i vilket fall som helt till huvudstaden, turen som skulle ta ynka tre timmar slutade på fem… På andra sidan väntade finast på mig och vi begav oss hem för en underbar middag. Tre rätters såklart, inget annat funkar när vi ses! Det var så mumsigt och vi satt och åt huvudrätt vid klockan 10.

Till efterätten vankades det presentutdelning, otippat att vi båda två köpt present till varann, den jag fick var helt klart bäst! Lycka över massor av Miami minnen!

Dagen efter var det power walk för att komma igång på dagen, en dunder frukost och solslappande. Dagen avslutades med firande av Malin. Denna fina kväll fick jag även lära känna Sara, en så underbart go tjej!! Lycka.

Kort vistelse blev det så redan på söndagen var det dags att åka hem… Däckade vid 5 och hade såklart lite svårt att sova på kvällen, men vad gjorde la det efter en Helt förträfflig stund i Stockholm


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter underbart! :)

2012-07-10 @ 10:47:03
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0