NYA UTMANINGAR

Igår sa jag upp mig från mitt nuvarande jobb – samt skrev på pappren för mitt nya!

Det är alltid med en liten klump i magen som man säger upp sig, känslan av att man gör något fel ligger över en! Nu menar jag INTE att man gör fel val, utan att man gör något lite elakt i att säga upp sig. Man vet ju att det blir lite oro på arbetsplatsen när någon slutar. Jag vet också (och det tänker jag stolt erkänna) att jag är en stor del av mitt nuvarande företag med många områden som ligger på mig. Men jag känner att jag gjort mitt och inte har någon chans att utvecklas i min situation. Chefen är väl medveten om att länge känt mig osäker, för sådant vill jag informera om så man har chans att förbättra och utveckla. Men då inget hänt och ”drömjobbet” dyker upp så måste man våga, man måste lämna det bekväma och säkra för att ge sig ut på nya äventyr. Det blir svårt och utmanande men Ack så jag saknat just sådant!

 

Idag ska jag ut och fira med några av dem som verkligen vet hur jag känt den senaste tiden och jag ska andas ut! Idag är även den sista arbetsdagen innan semestern så snacka om att jag ska njuta…

 

Om två månader tar jag ett nytt kliv och jag är så redo!

 

Så snart jag får klartecken så ska jag skrika ut min nya arbetsplats – kan redan nu tala om att min nya titel är Marknads Koordinator!

 

Ja, jag är lycklig!!!!

 

Kramen
(Kommer sakna mina UNDERBARA kollegor som en tok dock)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud, vad roligt! Ska bli spännande att höra vad det är sen när du får säga :D

2012-07-20 @ 09:19:01
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Anna

Tack! Haha, jag håller med dig :)

2012-07-20 @ 09:38:00
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0