TRETTONHELGEN

Helgen gick allt för fort - mycket god mat har ätits och många timmar av prat har gått åt. Marlen kom på torsdagskvällen så det blev lite vin och ostbricka... Snygg start på helgen. Vi fortsatte med shoppingsfredag följd av trerätters och utgång, trevligt. Träffade gamla goingar ute så kvällen blev mycket bra... Undrar dock hur sjutton Göteborg kan vara så tomt när "alla" varit lediga hela dagen.

Lördags inbjöd till sen lunch och restaurangbesök, Vivaldi.. Gottit!

Körde Marlen till tåget idag, tomt här hemma så jag har sett till att hållit mg sysselsatt. Handlande och springrunda, en runda att bara stolt över! Jag sprang 8km där ingen kilometer gick upp på 6 min, känns sjukt bra!

Ny har jag förtjänat en slappe dag, så Lets do it!
(bilder på mitt 2011 är på gång, så mycket man vill visa upp bara!)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0