MITT 2011

Året som gått har varit förträffligt - mycket nöje!
2011 var ett år det, ett år som det hände mycket... 
Januari var mycket jobb och väldigt lite bilder, men resten bjuder jag på.
Tack för detta år!

FEBRUARI

25års jubileum för jobbet - följt av en helg i Sthlm



Bästa ligan - saknades blir för stor när vi ses så sällan!
MARS
Månaden som man tog tag i handledarkursen, fick dock inte starta fören i juni...

Familjen fick bebisar där hemma, jag hoppas på egna under 2012

Min Bästa vän Josefine blev 25 - det firades fint


Året bjöd på mååånga Bruncher - en tradition som gärna får fortsätta

APRIL
Tack vare Bästa Mamma så fick sig lägenheten ett välbehövligt lyft


Balkongen fick möbler - 2012 blir den helt ny!

Året bjöd på många fina kvälar med fina vänner och många skratt

Kollegor och vänner förgyllde mitt år 2011 till något utöver det vanliga





MAJ
Inser nu 2012 hur mycket möbler som införskaffats till min underbara lägenhet.
Och känner med Glädje att denna lägenhet numer är ett Hem!

2011 bjöd på mycket firande och många härliga Kalas

Samt många fina kvällar...

Inflyttningsfest med en go blandning av folk, Tack Alla ni som kom!
2012 fick jag även synen åter! Nu ser jag längre än armen sträcker sig - Perfekt



JUNI
Juni bjuder alltid på mycket, detta år lite extra. Syster Yster blev 18 så familjen drog tillbaka
till rötterna, Torrevieja i Spanien - En underba Weekend! Bästa familjen med udda inslag!





JAG vann minigolfen! yeah!!


När man själv skulle fylla år så blev man firad av finaste tjejerna!!! TACK!

Midsommar firades på Tjörn med Lovisa!




JULI


När goa Anna blev ett år äldre hade man glädjen att få vara med och Fira!
Det var även denna kväll man blev utsatt för sitt första rånförsök ever, hoppas sista!




En tripp till Tyskland med bästa mor och syster blev det. Underbart! Mysigt!

Halv 8 kvällarna har blivit bättre och bättre!




Första kvällen inför semestern satte nivån!
AUGUSTI
Världens finaste Tvillingar var tillbaka i stan!
Bästa Niina har man fått mycket närmare kontakt med! LYCKA



Jag har världens två bästa och finaste tjejer!



Karin firades på sin 25års dag med underbar middag med mycket folk!

Bästa konsterkvällen var heltklart Timbuktu och Hoffmaestro

SEPTEMBER
Kräftskivan i Källsjö blev Tipp Topp!


OKTOBER

När bästaste Brita blev 24 blev det fint Kalas!


En ny tripp till Stockholm bjöd på (hästkötts) fondue...
Och firande av bästa tvillingarna!
NOVEMBER
November behöver ingen mer introduktion än New York
Ni har sett många bilder, många fler kommer!



DECEMBER
I december var det mycket jul och mycket mys. Detta är dock ända bilden ni får!!
Tack alla människor som gett mig så mycket detta år.
Tack alla ni som följt mitt år 2011 - Jag hoppas ni haft lika kul som jag haft!?
Jag hoppas innerligt att ni ser fram emot 2012 minst lika mycket som jag gör!
Låt oss göra det mesta av året och njuta av människor, spännande nyheter och mycket av allt!
Kärlek





Kommentarer
Postat av: Anna

Så du knåpat med detta inlägg, impad! :)



Hoppas ditt 2012 blir minst lika bra.

2012-01-17 @ 09:04:21
URL: http://metrobloggen.se/annaterneborg
Postat av: Anna Terneborg

Gick inte att kommentera ovan inlägg :)



Svar: Ja, jag tyckte det var dags. Ska fixa ny header och lite sådant, så blir det säkert bra :)



Haha, ja det får du göra :) Kramar

2012-01-21 @ 13:18:31
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0