BACK IN BUSINESS

Så var man inne i vardagen igen - det känns dock som att man hinner med mycket! Igår var det samma gamla stressiga måndag, jobba (dock en upplärande sådan) sedan snabbt som att hem för att stressa till träningen, sedan hem... Fota bebis och skriva i Mirralis bloggen.. Laga mat och duscha för att slappa en timma innan det är dags för sängen - ordningen stämmer nästan i alla fall!
Hade väldigt svårt att somna i natt bara, hoppas på bättring idag.
Idag var det handlande med bästa mamma efter jobbet som gällde och sedan in till stan lite spontant, för en Melissa Horn spelning.

Nu ska jag läsa min nya bok som jag lånat - så bra att jag i min inväntan på sömn igår läste nästan halva!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0