SÖNDAG PÅ HEMMAPLAN

Helgen har gått i slapphetens tecken - Gött!

Idag ska jag återigen åka iväg med min lillsnutta som har börjat löpa på nytt... Hoppas det tar sig denna gång. Jag kollar på mammas bilder på hennes tre små hemma och vill mer än någonsin ha egna småttingar!

I övrigt har jag tagit det lika lugnt idag som resten av helgen, drömmer mig tillbaka till Miami som var helt underbart och varmt! Jag önskar Marlén och jag satt på balkongen ihop och åt lite frukost, prata lite och bara njöt av ledigheten. Vi hade två helt underbara veckor, vi hanterar våra olikheter bra och vi stöttar varann... Precis som jag vill ha det! Två veckor gick fort, inte när jag tänker tillbaka på veckorna utan snarare när jag sitter här och inser att vi så nyss åkte, logiskt?
Det kommer komma mååånga bilder från denna resa, den första här... Tagen vid just ett av de ögonblick jag saknar nu! Stunderna på balkongen!
MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0