KLÄDKAMMARE

Sitter och klurar på hur jag vill ha det i min klädkammaren - kammaren som för tillfället är full med massor av olika saker och som behöver en rejäl rensning. Jag vill ha mycket plats för förvaring och för kläder/lakan/handdukar etc. Det få bli Elfa-system och nytt golv samt något nytt på väggarna. Jag känner att ett besök på IKEA inom kort kan vara på sin plats.

(Kom precis på att jag glömt deklarera, fick ta en paus i bloggandet och nu är det klart... Tillbaka till inlägget)

Hmm vart var jag, just det - Min klädkammare!
Jag tänker mig cleant och enkelt inne i det lilla rummet, ett snyggt trägolv som jag måste hämta hem från mamma! Jag vill bara sätta igång så det blir gjort någon gång, det är väl det sista "stora" jag har kvar att pilla med i lägenheten. Jag ska även byta ut alla mina dörrar, det tror jag kommer lyfta hela lägenheten, men annars är det bara Piff och roligheter kvar. Lägenheten är LÅNGT ifrån klar men jag känner att jag vill få det stora avklarat först för att kunna ägna mig åt små sakerna. Däremot är det absolut Nu aktuellt att ta tag i saker och ting. Det absolut bästa vore om klädkammaren kunde vara klar innan bebisarna kommer runt midsommar (jag hoppas så att det tagit sig denna gång)... Men som sagt, ett besök på IKEA först för lite span, får ta med måtten på rummet så man kan göra besöket mer seriöst.
Någon som har några bra lösningar eller tips och idéer så tar jag mer än Tacksamt emot förslag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men å så härligt med lite renovering!

Gör mycket små ytor att hänga saker på, det saknas alltid i garderober och klädkammare..

Kram Linnea

2012-04-30 @ 08:02:58
Postat av: Linnea

Men å så härligt med lite renovering!

Gör mycket små ytor att hänga saker på, det saknas alltid i garderober och klädkammare..

Kram Linnea

2012-04-30 @ 08:03:06
Postat av: Linda

Håller helt med dig, det gäller att tänka på de mindre sakerna med! Tack för tipset:)

2012-04-30 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0