INFÖR VARVET

Igår var en mixas dag - morgon promenad eftersom vädret var härligt, sedan lite shopping efter nya träningskläder... När jag kom hem bestämde jag mig för att testa kläderna på en springrunda. Rundan slutade på 15km och jag var helt slut! Anledningen till att jag var så slut var på grund av att jag inte drack något på hela tiden. Jag var så törstig och helt uttorkad. När jag väl var hemma sa kroppen emot och jag drack nästan en liter vatten, en proteindrink och ett glas med resorb. Nu inser jag vikten av att dricka under varvet, för sådär vill man inte må igen!
Jag sprang runt 15km på 1 timma och 36 minuter, känns godkänt?

På kvällen var det häng hemma hos Anna med Linda och Julia, ytterst trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0