DANNY SAUCEDO

Min ursäkt till Danny – Jag vet att han själv antagligen inte kommer läsa det här, eller ens bry sig.  Men jag vill ändå ta hjälp av detta verktyg för att be om ursäkt.

För nästan ett år sedan hade vi en säljdag med jobbet som avslutades med middag och en drink på Heaven 23 här i Göteborg. Detta var före min glasögontid och jag såg la kanske inte sådär jätte bra. Vi sitter och tjötar och jag får syn på något i baren som skulle kunna vara riktigt fint. En kille i grå hoodie, slapp och härlig stil och det verkar som att hans drag är mycket väl godkända. Då jag inte såg detaljer längre än till 0,75m så bara glodde jag… glodde lite mer och sedan en aning till. Why? För att jag ändå inte såg någon reaktion, lite kul! Efter en kvart/tjugo minuter säger min kollega… Är det inte Danny? Hon säger det på ett sådant sätt som får mig att tänka, borde jag veta det?
Jag frågar lite intresserad … Oo vart?
Hon ser aningen förbryllad ut och säger – Han i grå tröja i baren?!

Ping – Killen jag har trakasserat med min blick i närmare 20 minuter är alltså Danny. Danny som är känd och som ”alla” vet vem det är. Han trodde ju garanterat att denna gloende tjej spände ögonen i honom enbart för att han är just Danny.
Jag ber om Ursäkt! Det var inte min mening att glo som ett fån, om det är till någon tröst så visste jag inte att det var du... I min syn så var du bara någon som kunde vara en läckerbit! Låt oss hoppas att han kan förlåta mig, även om han inte alls minns incidenten som antagligen händer han mest hela tiden!

Varför tar jag då upp detta nu, ett år efter? JO för att förra veckan hände det nästan igen. Killen var i Göteborg och traskar ut från ett uteställe på Avenyn och man glor igen! Jag måste snabbare börja se vem det är jag glor på! Igår läste jag återigen att han skulle befinna sig i Göteborg… Därför känd jag detta tvång att få ur mig min berättelse och be om Ursäkt.

Jag ska kanske stanna hemma ikväll så det inte händer igen!?

Tack för er tid, är det någon som känner Herr Danny – Framför gärna min ursäkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0