Underbara helg - Marlén

Det var ett tag sedan jag skrev - Det har vart fullt upp hela helgen. Och vilken helg sen, helt galet bra. Det började med att Marlén hämtades upp på stationen vid 22 på torsdagen, sedan var det igång.
Var "ledig" i Fredags - Vi körde på havet...
Det var inte så mycket folk men galet skönt när solen låg på!
Sedan så var det hem och kolla på de små bebisarna och därefter hem för en fabulös middag följd av trevlig fördrink med underbara jobbisar mfl..
Mycket trevligt... Vi begav oss därefter till Karisma där vi på Panos Emporio sponsrade badplagg till modevisningen. Blev riktigt nöjd med modeller och hur modevisningen blev.
Tack till er alla - Såå duktigt ni var!
Tack även till alla mina fina vänner som tittade förbi - ber om ursäkt för den lilla tiden jag fick spenderat med er, men bara av att ha er där gjorde mig super glad! Fina vänner man har. Puss på er..
Dagen avslutades på Lounge där man träffade fler trevliga prickar och sedan var det hem till sängen som gällde.
Lördagen bjöd på barnsligt nöje - Liseberg...
Vädret var helt underbart och dagen blev lång och fabulös... Vi avsluade på hamnkrogen med en favorit:
Mmmmmmmmmmmmm....
Vi avslutade helgen med mys och en ostbricka!
TACK underbara Marlén för att du förgyllde min helg. Tack även ni andra som gjorde det samma..
Nu kan man knappt vänta till sommaren! Den kommer bli Guld.
Imorgon får man äntligen hem sin efterlängtade skänk! Yes...
Finaly;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder! Ser ut som en riktig toppenhelg :) Vågade du dig på AtmosFear? ;)

2011-05-02 @ 11:56:02
URL: http://www.metrobloggen.se/annaterneborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0