Jag behöver stress... ?

Lite stress är fabulöst bra för mig - Jag får jobbet gjort galet snabbt och blir nästa chockad över att redan vara klar. Däremot - När INGEN stress kan infinna sig, alltså när JAG inte får upp stress nivån what so ever. Då händer inte mycket. Jag vill hinna med så mycket till på lördag, men tiden finns - därför gör jag inget. Lampan Linda, LAMPAN!
Men äh... Jag tar det sen - på lördag kommer jag bli super stressad och undra hur F*n jag ska hinna. Sedan är jag ändå klar en timma eller två innan alla kommer?!
Ska bli spännande att se hur det går. Nu är det snart Criminal Minds också, ingen stress!
För på lördags är det liten inflyttningsfest - får en del förfrågningar på att köra två eftersom så många inte kan pga min korta varsel.. Får la se, men det är enbart en som kan vara den första;)
Imorgon fyller fina lillebror år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0