Ingen bra natt

Kom hem efter de underbara passen igår - Åt lite mat, orkade dock inte göra lasagnen såklart!
När jag fått i mig maten så började en låg smärta sprida sig över magen, ja Över magen, kändes inte som vanlig magont... Jag tänkte inte mycket mer på det, klockan 22 hoppade man i säng och där började plågorna på riktigt.
Har haft magkatarr innan så funderade om det kunde bero på att den kommit tillbaka men detta var mycket värre. Min magkatarr brukar göra mig enbart illamående med en svag smärta vid magsäcken. Detta var smärta över hela magen. Jag testade allt - klockan 2 var jag till och med redo att försöka få upp något som kanske låg i magen - dålig mat var en tanke. Men inget funkade, inget hjälpte - Det kändes som att någon högt flera knivar i mig!
Somnade tillslut och begav mig iväg till jobbet några få timmar senare.
Diagnostiserades av våran undersköterska - Gött att ett sådan börjat, helt underbart go tjej! Hon berätta att hennes magsår börjat på liknande sätt. Hon hade magkatarr och hade sådana sjuka smärtor ibland att hon inte kunde sova. Hon tipsade om Medicin och när Malin säger - köp denna -ja då springer man visst iväg och köper den.
Denna blev det!
Hoppas på en sjukt snabb bättring för detta är smärta! Oo jag blir så trött, orka med sånt här!
Jaja livet går vidare. Hoppas på mer sömn i natt dock.
Nu står en Lasagne i ugnen så snart ska man mumsa i sig den;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0