DÄCKEN

Så tog man äntligen mod till sig och svängde in på macken - Försökte verka oberörd när jag tog fram luftsaken och koncentrerade mig för att inte se ut som det frågetecken jag kände mig som.
Skruva loss ventilen, satte rätt sak på rätt plats (tror jag) och vad fick man se.... Det behövs INTE alls luft i däcken, eller jo - det är klart det gör men ingen mer luft!
Jaja... Bra att kolla lite då och då eller? Jag satt där någon minut för att det hela inte skulle bli för uppenbart, alltså att jag inte behövde luft.
Reste mig sedan i normaltakt, satte luftsaken tillbaka där den hörde hemma och gasade där ifrån. Mission completed!
Nu ska här jobbar, blev tack vara detta Väldigt tidig på jobbet idag men vad gör la det. Ska kanske slå på lite kaffe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0