Halv 8 hos mig

Om tio minuter så startar onsdagens avsnitt - I morgon kommer torsdagens och då är det dags för Britas syster att visa vad hon går för. Det är imorgon även vår tur att ha halv åtta hos mig, denna gången dock inte hos mig. Vi ska hem till Brita och Brita har lovat att bjuda på samma mat som syster.
Så det blir till att träffas - kolla tv och därefter njuta av maten vi nyss kollat på.
Håller tummarna hårt för syster Sara men det kan bli hårt med tanke på killen igår. Sikken grymme måltid det verkade vara.
Eftersom det är Britas tur att hålla i middagen så betyder det att vi kommit fram till sista middagen av första omgången. Sen börjar vi om igen - Karins tur då. Denna gång med en liten tvist, vi ska börja med teman. Det gör det hela lite mer spännande;)
Nu börjar det strax här så nu får jag sluta skriva. Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0