Bil som inte vill ha bensin?

Va är det för jäkla mysko bil man har - Bensinlampar lyser (bland andra) och jag kör in på närmaste mack... Ska öppna luckan (som man sjukt nog måste göra med nyckeln) och vad händer? INGET!!
Det går inte att vrida den jäkeln!! GAHHH Vad gör man?? Kan ju inte vrida sönder nyckeln.. Då har jag ingen bensin men inte heller någon bil, jag vägrar lämna den stackarn på besinmacken.. Är det kanske macken det är fel på? Tyckte den inte om Statiol bensinen sist? Borde jag testa en annan mack?
Vågar man ta bilen imon? Jag måste ju typ det - Inget busskort längre.. ÅÅH Orka
Nu ska jag i alla fall Äntligen äta middag o spana CSI! Blir lax ala grek och pasta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0