JOBB & KALAS

Det blev som jag trodde en hel del jobb i helgen – Men även en hel del skoj. Man måste ju ta vara på tiden så även ifall det blev jobb till 20.40 i fredags så möte jag upp Anna för ett glas vin på Incontro. Tjejen går snart in i glasögongruppen med mig, hon kommer bli så snygg i sina brillor! Det är alltid mysigt att träffa Anna, har blivit lite sällan på sistone dock!

Sedan var det dags att ställa klockan på lördagen också, min jobbtelefon som för en gång skull fick hänga med hem var visst inställd på larm klockan halv 6 – mycket mysko… Undrar om den ligger och ringer varje morgon på kontoret? Jaja.. Det jobbades i vilket fall som helst mellan 8 och 16 sedan blev det snabbt hem, dusch, make och sedan iväg till Korsvägen. På korsvägen möttes vi alla upp… Var väl ca 15 pers och vi gick till vino pasta där Karin hade ordnat fabulös mat. Mycket gott – Tack finast!


En sväng till Karin för galet fin förfest och sedan avslutades kvällen på Port du soleil… Nu har man varit där också, tog mig bara hela sommaren;)



Idag tänkte jag försöka hinna med att planera lite kring kräftskivan som närmar sig med stormsteg.. Den kommer bli legendariskt! Håller tummarna för vädret bara.
Bokat biljetter till nästa fredag också, Timbuktu & Hoffmaestro på trädgårn!! Längtar redan;)

 

Puss på er.. På återläsande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0