Efter seghet kommer …

Nu har denna slappisdag som gjort att lägenheten tömts lite – börjat övergå till fullt ös… Dagen fick gå ut på att få iväg en massa kartonger från de nya möbler jag köpt på senaste, detta är något jag behövt göra ett tag men eftersom man inte är hemma vid rätt tider när man jobbar så har jag dragit ut på ”problemet” in i det längsta. Nu är det dock inga fler onödiga lådor eller kartonger kvar i min fina lägenhet. Jag begav mig också iväg till Backaplan för inhandlande av ett lysrör… Dock fel lysrör visade det sig, måste vara något special rör som ska inhandlas. Får la ringa min bostadsansvariga imorgon och kolla detta. Handlade nyttigheter i affären idag med, nu när det blir vin de flesta kvällarna får man la försöka bli lite mer hälsosam under dagarna istället.

Dagen rullar nu vidare och näst på listan står ett besök på Östra – Där Anna jobbar och väntar för en runda i bilen!
Sedan ska man hinna med ett pass på Sportlife för att därefter bege sig in mot stan och träffa tvillingarna… Fabulös!

 

Så – En seg dag som övergår till fullt ös!


See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0