Påskafton 2011

Dagen har börjat såå bra - Dagen har gett mig massor
Gick upp med en sovmorrons pigghet, käkade ägg till frukost som sig bör så här på Påskaftonsmorgon. Fick ett otroligt lockande erbjudande om att komma till Gubberoparken för solande. Var så galet nära att jag hakade på det, men så insåg jag att jag behöve åka förbi backaplan. Efter att ha fixat iordning min balkong och efter att ha slängt in en tvätt för att få lakanen rena och fina så tog man kollektivtrafiken till Backaplan.
Skuttade in på Intersport där man fick så fin hjälp med att välja skor att jag valde de första jag testa. Dem var rosa - kändes inte som ett par för mig till att börja med, jag tänkte mig svar. Dessa är vita. Shoppade vidare på IS och begav mig därefter till ett urplockat systembolag. Fick det jag ville trots allt och åkte hemåt.
Väl hemma så testade jag mina nyinköpta saker - ja dem från IS alltså och kände plötsligt ett otroligt sug efter en spring runda. Sagt och gjort fem min senare så var man igång - Kolla så snygga saker jag införskaffa (ursäkta stavningen, sitter i solen och ser inte riktigt vad jag skriver )
Jag kan inte ens se vilken bild jag valde, kul när man kommer in senare... Får kolla då.
Nu sitter man och solar på den fina balkongen... Ska bege mig hem för lite mat snart också. Solen gör konstiga saker med en, inte nog med att man blivit några kronor fattigare, fått fint hemma, förhoppningsvis fått lite färg (det hade gett mer av den varan i parken) så ska man snart då också hem och äta, Inte Påskmat däremot. För nej nej solen får en som sagt att göra konstiga saker, vi skjuter lite på påskmaten och slänger på Oxfilén på grillen istället. Inte heeelt fel det inte. MUMS snarare... Påskmaten kan man ta imorgon, behöver man ju inte laga mat hemma imorgon heller,)
Nu ska jag lapa lite mer sol och sedan hoppa in i duschen. Hoppas ni andra har en underbar Påsk - min har precis börjat, jag har ju mina två favorit moment på dagen kvar. Hem till Familjen för mat och sedan till Josefine och friend för trevlig kväll! SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0