Knäpp?

Ibland börjar man faktiskt undra - Är jag knäpp på riktigt?
Måndag förmiddag, en ledig måndag förmiddag - vad jag gör? Sitter inne och Jobbar!! Något måste ju vara fel??
Det som nästan är ännu sjukare är att det känns helt okej, nästan roligt. Något av det jag gillar allra med är planering och research... Man vet vad man måste göra - man spanar runt, man sammanställer dokument över det man hittar. Man håller igång en, två, tre ja just nu 4 projekt åt gången, lägger en viss tid på varje och söäker sig vidare. Men jag måste som sagt vara knäpp... Måndag och ledig? Visst vädret är inte lika soligt som förgående dagar men ändå!
Visst - snart ska man bege sig ut och springa, men jag vill inte bege mig ut för tidigt, jag vill bege mig ut vid en sån tid att när jag kommer hem igen så kan jag svettas ut på balkongen och sola!
Det bästa är att mina projekt enbart är roliga just nu - mycket jobb men kul! Jag gör detta idag också för att jag ska vara ledig på fredag när fabulösa Marlén kommer på besök. Helt klart värt att jobba idag så man kan vara ledig när hon är här.
Och det är faktiskt inte bara jobb jag planerar, jag planerar mat och nöje för helgen också! Så det så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0