Happy Friday!

Kom hem snäppet senare idag - saknar redan bilen! Man blir så bortskämd direkt, men när jag är rik - då ska jag ha en egen bil;) Haha visst är det la gött med mål. Men först ska "alla" pengar gå till min underbara lägenhet!
Det är i denna fina lägenhet jag sitter i nu - Fredag, maten är i ugnen - lite gött ska det allt bli. Ett glas vin i hand, lite svårt att skriva men va sjutton.
Och så ett leende på mina läppar! Lyckliga jag, tänk vilken fredagsfeeling jag har. (har för övrigt bara kommit halvvägs ner i glasen) Det var riktigt mycket på jobbet idag - började lugnt men sedan drog det på och dagen formligen försvann - halv 1 fatta jag att det var lunch, segus. Men när jag satte första foten innanför mig dörr och Miranda och Shenzi kom springades mot mig så infann sig fredags feelen direkt. Fasiken va gött!!
GRATTIS TILL ANNA - Denna grymma tjej tog examen idag! Så stolt över min fina vän! Bästa är du...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0