Utfrågning

Här har man inte kollat på tv på veckor - och när man äntligen slår sig ner... Vad tittar man på?
Joo Utfrågningen med Fredrik Reinfeldt.. Vad händer i ungdomskroppen;)

Jaja... Vuxen ska vi la alla bli.

Litegrann på tal om val o grejer, åkte idag förbi en väldans massor av lycktstolpar.
På dessa stolpar finns en del plakat från olika partier.
En liten sak jag märkt och som jag också finner ganska humoristisk är att Sverigedemokraternas plakat alltid sitter så sjukt långt upp..
Hmm varför är det så kan man fråga sig? Joo för att folk tar ned dem och förstör dem.
Smart val av partiet? Borde partiet fatta piken?

Sedan kan man tycka vad man vill om... Sverigedemokraterna.. Om folk som avsiktigt förstör för andra... Man kan tycka vad man vill om precis vad man vill.
Jag tycker varken eller...

Jag håller forfarande på att grubbla på vilka jag ska rösta på... Vill inte bli för tyckande i denna blogg. Men en sak vet jag, jag kommer Rösta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0