Hemma igen...

Ja sedan i söndags=) - Men det har vart mycket med jobb, kattungeköpare, träffa Jen o umgås lite me la familia!

Helt slutkörd! Men super mysig kväll... Ett litet vad kom vi fram till också, vågar dock inte avslöja för mycker eftersom jag vet att person/personerna detta vad gäller faktiskt läser bloggen;)
Men jag vinner... LÄTT! Eller?
haha

Måste måste måste hinna träffa söta Sofie i veckan!
Hon lämnar mig snart för London... Dock kommer jag strax åka dit för ett besök. Hon kan ju försöka hålla mig borta om hon vill.

Kanske skulle försöka hinna packa upp och fixa lite bilder från helgen snart med. Imorgon kanske;)

Kommentarer
Postat av: Marlen

Haha, japp jag måste erkänna att du vann vadet!! :) Lovar att vi tar igen det i gbg.. Så får du ge mig ett straff ;D

2010-10-03 @ 11:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0