Här radas dem upp... Alla inköp!

Så var det äntligen dax... - Let's starta med Dagens:


Etts stycke tjusig kavaj från H&M, Älskar att den är lite glansig..
Har tänkt använda den med:

Min Bustier från Lindex... och:

Mina sjukt läkra skinimitations byxor från Lindex!
Dessa två sista var inte dagens utan förra lördagens..

Nåogt som också går under Dagens är dess:

Såååå Sjukt nice och sköna... Kommer ägna min Höst i dessa!
Inhandlades på Din Sko

Sedan var det ju lite shopping på Asos för några veckor sedan.. Min Trench missade jag att fota så den kommer en annan dag men klänningarna kan jag visa upp. (och ja JAG VET att det blir så sjukt mycket snyggare om man får se kläderna på men jag orkade inte idag, får bli foton när outfits har bildats istället;))


ASOS bägge två... Denna sista lilla sak gör sig INTE alls rättvisa på bild...
Hade på mig den hemma hos Jennifer förra veckan men missade att fota då.

Här är en lite bild i alla fall!


Nu är det dags för pill med lite andra saker innan vi får besök av potetiella kattköpare..


Kommentarer
Postat av: Anna

galet tjusig klänning! :)

2010-09-19 @ 21:11:24
URL: http://www.metrobloggen.se/annaterneborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0