Happy Days

Är så lycklig just nu - tror känslan från helgen hänger sig kvar.. Är fortfarande fundersam och överlycklig över hur något kan blir så fullkommligt lyckat... Allt blev topp!
Har ju världens bästa att tacka för det dock så chockad är jag inte=)

Hoppas den gör det hela veckan, med lite tur också!
Har så mycket som är livsomvälvande i mitt liv just nu.. eller kan bli i alla fall! Håll tummarna för mig denna veckan, det kan gå rätt upp bland rosa små moln men också lika gärna käpp rätt åt skogen.
Jag vill vara lycklig och få njuta av ännu fler happy days..

Oj, låter jag depp?
Det är jag verkligen inte=)

Niino hörde av sig idag med och Jos... Ser fram emot ännu en topp helg.. kommer bli den ... på raken... ja någon siffra borde sitta här men jag kan inte minnas när jag sist hade en seg helg?!

Ooo I Love.. Håll gärna tummarna för mig som sagt. Mycket på G

Bild från Helgen... En av många ifall tjejerna tillåter, Kajen kommer med;)


För hon har blommor i sitt hår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0