Söndag!

Söndags solen lyser starkt och klart... - Nu saknas lite sommarvärme och sedan är vi på gång!
Nu är det ju då söndag vilket betyder en ny vecka imorgon, känns heeelt okej för denna vecka så kan det hända en massor av spännande saker!

Det blir ner till Varberg på onsdag för att fixa lite med jobbet, Zindra får förhoppningsvis bebisar (mammas katt) - och detta ser jag fram emot som sjutton, har ju velat ha smått själv ett jäkla tag och eftersom det gick som det gick med mina så väntar jag ännu mer med spänning... Min underbara vän Sofie ska ha modevisning till helgen, jag kanske ska träffa underbara Niina! Ja en massor av kuliga grejer helt enkelt.
Ikväll kanske det blir lite Båstad reunion - will see!

GRILLAT - Mums vad sugen jag är... Grillade majskolvar, DET hade vart något! Vi får se där med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0