Mys pys

Träffade Jennifer för en fika efter jobbet igår- Mys pys är rätt ord!
Vi får ta och göra detta till en varannan vecka grej helt enkelt...

Min Miranda var ju hos veterinären igår med, hennes värden är på väg uppåt! TACK och lov... Dem tog också bort hennes stygn på magen, usch vad hon ser ut, hoppas det lägger sig snart, men som hon slickar så lär det la ta ett tag;) Veterinären sa tydligen dock att det inte finns nån chans att hon kan slicka upp det. Personligen tycker jag att det avråds från att slickas.

Gjorde min sista dag av första veckan idag med... Det var en FAB dag... Vill inte berätta varför men super trevligt var det i alla fall. MR Boss him self kom tillbaka idag med. Trevligt trevligt...


Ja vad mer vad mer... Inget just nu! Återkommer om jag kommer på nåt'

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0