Så nära fast ändå inte...

Körde mamma och syster fill flygplatsen igår - Såå avundsjuk eftersom dem nu ska glassa på Korfu i en vecka.
Man får själv stanna hemma och hoppas att någon drar iväg en på en resa snart!

I alla fall... Det var riktigt nära att jag haka på resan igår. Till och med chefen blev inblandad i mitt biljettsökande. Det var inte ens jag som kom med iden men shit vad min hjärna satte fart. Kom dessvärre på att jag skulle haft en halvtimma på mig att oacka (inga problem) plus att jag har en date på torsdag och var tvungen att få en grej fixad idag. Kan ju inte heller lämna min kära Jos denna veckan heller!
Katterna behöver mig och ja... jag släpte mina drömmar om Korfu helt enkelt.

Nästa gång dock, då bokar jag med dem direkt!

Hoppas ni får en riktigt toppen fin vecka nu era goingar..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0