Torsdag

Ny dag igen - konstigt eller hur;)
Eftersom min dator är virus attackerad så får man använda sina anra sinnen än surfar sinnet.
Idag ska man iväg på la stada... lite besök till höger och vänster, intressant... spännande...KUL!

Ha en fin dag, hoppas regnet håller sig lååångt borta för er som njuter av semesterns glada dagar. Jag kan ta på mig regnet! Om ni i utbyte tar regnet när jag ska vara ledig...?!
Sounds like a plan...

Och på tal om planer... Shit vad mitt huvut spinner, mycket har beslutats och jag känner mig så pepp. Får la kanske dela med mig av mina tankar någon dag men just nu är allt så nytt och lååångt borta. But one day my friends, one day!

Lev i nuet! (ooo vilken dubbel moral)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0